Ik ga op reis en neem mee...??

14 februari 2023 - Sliema, Malta

Hoi allemaal!! Wat leuk dat jullie hier zijn om mijn reisblog te lezen. Het gaat goed met mij! Ik hoop met jullie ook? Op het moment dat ik dit schrijf is er al heel wat gebeurd en te vertellen. Wees dus niet bang om mij een berichtje te sturen via Instagram, Facebook, Whatsapp of waar dan ook, alleen maar leuk. Laat ik maar snel beginnen.

Wat voorafging in....

Het had even geduurd, maar alles was geregeld. Ik had te horen gekregen waar ik stage ging lopen, waar ik ging slapen en alles eromheen. Heel veel papieren ondertekend en veel mail contact gehad. Ook op school was alles goedgekeurd door mijn docente. Ik kon mijn koffers gaan inpakken (stiekem was ik daar al een beetje mee bezig geweest natuurlijk 😋 )

Dag van vertrek.

De dag van vertrek, 2 Februari 2023. Eindelijk is het zo ver, ik mag vetrekken. Ik had in totaal 3 koffers en een rugzak bij mij. Wat kan een vrouw dan toch veel spullen en kleding hebben 😜.  Na afscheid genomen te hebben van onze lieve Pip en Buzz was het dan eindelijke tijd om te gaan. Op naar Schiphol! Samen met papa en mama was kwam ik aan op Schiphol. Koffers ingecheckt, dat was goed. Nu nog door de douane en dan op naar de gate. Voordat ik naar de douane ging werden er wat traantjes gelaten. Tuurlijk mis ik mijn ouders, maar dit kan ik! 5 maanden is zo voorbij. Ik neem afscheid en ga door de poortjes richting de douane. Via de whatsapp en telefoon hou ik contact met papa en mama.

Op het vliegveld nog een koffietje gedronken. Maar dan, na lang gewacht te hebben was het tijd. VLIEGEN 🛫!!!

p.s Vergeet ook niet het kopje foto's en video's te bekijken zodat je een beetje een idee krijgt hoe het er uit ziet 😉.

WhatsApp Image 2023-02-14 at 08.20.42WhatsApp Image 2023-02-14 at 08.20.44 (1)WhatsApp Image 2023-02-14 at 08.20.44WhatsApp Image 2023-02-14 at 08.20.46WhatsApp Image 2023-02-14 at 08.20.45WhatsApp Image 2023-02-14 at 08.23.47

1. Sandra:
    Hoi Phoebe,
    leuk dat we je zo kunnen volgen.
    Ondanks alles veel plezier gewenst.
    Groeten Sandra
  2. Jolanda Van Wendel:
    14 februari 2023
    Hoi phoebe wat leuk dat we je zo kunnen volgen we zijn super trots op je hoor meis zet hem op dikke💋💋van peter en mij
  3. Mariska Hogervorst:
    14 februari 2023
    Super leuk dat je al jouw belevenissen gaat bijhouden en wij met jou mee kunnen genieten!
    😘
  4. Wilma:
    Hoi Phoebe toch gelukt 🙈
    Ik kijk uit naarje verhalen en foto's. Vooral genieten 😘
  5. Anja Mulder:
    14 februari 2023
    Hey lieve Phoebe super dar we jou nu kunnen volgen! We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's!!, maar ga ook vooral genieten Je bent een Topper!! Dikke kus van ons 😋😋
  6. Nancy van der Wolf:
    he wijffie
    we gaan je zeker volgen
    leuk om zo je belevenis mee te lezen
    dikke kuzzz
  7. Petra:
    14 februari 2023
    Leuk Phoêbe om zo je belevenis te kunnen volgen.

Xxx
  8. Brigit verhoeven:
    14 februari 2023
    Wat een heerlijk avontuur ga jij beleven..zo leuk !
    Benieuwd naar jouw verhalen...geniet er vooral van!
  9. Jouw mamaaatje:
    Ik ga op reis en ik neem mee …. KERSTHAGELSLAG 🤪