Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee dat is het niet....

14 februari 2023 - Sliema, Malta

En ik vlieg, vlieg, vlieg als een...

Om ongeveer 12.00 gingen we de lucht in. Ik vond het heel spannend want het was echt voor de eerste keer alleen vliegen. 3 Uurtjes vliegen waren zo voorbij 🛬. Toen we geland waren werd iedereen van het vliegtuig een pendel bus in gebracht. Daarna ging ik naar de hal op mijn koffers op te halen, want ja deze meid had 3 koffers bij zich. Bij de uitgang van het vliegveld stond een vrouw mij op te wachten. Ze had een papiertje vast met mijn naam en het bedrijf van mijn appartement. Naast haar stond een taxichauffeur. Ik werd netjes naar mijn appartement gebracht. Bij het appartement stond weer iemand anders die mij opving.

Na nog wat papieren getekend te hebben was het dan eindelijk zo ver. Dit zou het appartement zijn waar ik voor de komende 5 maanden in zou verblijven. Mijn eerste indruk was schattig, simpel maar ook leuk omdat ik al gelijk een paar huisgenoten zag. Ik voelde me op dat moment nog een beetje ongemakkelijk. Later ging dit al beter. Ik ben dan ook een soort van ongemakkelijk naar mijn kamer gelopen en daar ben ik maar mijn koffers gaan uitpakken. Ik had wat research gedaan over wat voor winkels er in de buurt zitten. Op 5 min. loop afstand van het appartement zat een LIDL. Ik ben daar gelijk heen gegaan om wat boodschappen te doen. Omdat ik nog niet helemaal wist wat we allemaal in het appartement hadden heb ik maar hele simpele dingen gehaald. Appels, brood, beleg, cream crackers 2 croissantjes. Dit was tevens ook mijn avond eten op dat moment.

Ik heb het op donderdag heel rustig gehouden dat ik zelfs vroeg ben gaan slapen. Ik wist nog niet helemaal wat ik op vrijdag zou gaan doen, maar daar kwam ik wel achter als de tijd rijp was.

p.s vergeet ook niet bij video's te kijken!!

WhatsApp Image 2023-02-14 at 19.50.51WhatsApp Image 2023-02-14 at 19.58.23WhatsApp Image 2023-02-14 at 19.58.47

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tineke:
    15 februari 2023
    Hoi Phoêbe, van je moeder de link gekregen om jouw belevenissen te kunnen volgen. Echt superleuk! Succes topper!